Tid og sted
Når
- 09. apr. 2025, 10:30 - 20:00
- 10. apr. 2025, 08:00 - 14:00
Hvor
Påmelding
Program
Onsdag 9. april
10.30: Oppmøte nederst i slalåmbakken, ved fellesarealet med benker og grillhytter. Servering av lunsj (suppe og godt brød) og informasjon om oppholdet. Alpin-, truge- eller langrennsaktiviteter.
16.00: Innsjekk Thon hotell Skeikampen
18.00: Middag
19.30: Musikk-quizz og sosialt samvær
Torsdag 10. april
08.00: Frokost
10.00: Utsjekk før alpin-, truge- eller langrennsaktiviteter
13.00: Lunsj og avreise
Praktisk informasjon
Arrangementet er alkoholfritt.
Pris
For deg som ønsker å overnatte, har turen egenandel på 500 kroner for dobbeltrom og leilighet (eget soverom i leilighet) og 600 kroner for enerom. Pris gjelder både for deltagere og ledsagere. Heiskort koster 150 kroner. Egenandelen betales i hotellets resepsjon ved utsjekk.
Egenandelen dekker:
- Lunsj onsdag
- Middag på hotellet onsdag kveld
- Musikk-quiz
- Overnatting onsdag til torsdag
- Frokost på hotellet torsdag morgen og lunsj før avreise
Mat utover dette må ordnes på egenhånd. Pakk gjerne med niste eller frukt til å ha i bakken/løypa.
Utstyr
Ta gjerne med eget utstyr om du har. Vi har truger og langrennsutstyr til gratis utlån. Du kan også leie alpinutstyr til rabatterte priser, men vi anbefaler BUA/Utstyrsbanken, som låner ut utstyr gratis.
Si fra ved påmelding om hvilken aktivitet du skal bedrive onsdag og torsdag, samt behov for utstyr.
Pakkeliste
Forslag til pakkeliste:
- Niste, drikke og frukt til uteaktivitet torsdag
- Liten tursekk
- Sitteunderlag
- Skibukse og skijakke
- Ull- eller superundertøy
- Ullsokker
- Fleecegenser eller annen genser til å stå på ski i
- Joggebukse
- Klær til middag
- Undertøy
- Toalettsaker
- Votter
- Lue
- Solkrem
- Solbriller/skibriller
- Spill/kort
- Ski/snowboard med sko og staver
- Dersom du har keycard til alpinbakker, er det flott om du tar med dette
Påmelding
Målgruppe og deltakelse
Våre tilrettelagte tilbud er åpne for deg som har tilbud gjennom sykehuset på Reinsvoll, sykehuset på Sanderud eller DPS i Sykehuset Innlandet, og for deg som har tilbud gjennom kommunale tjenester innenfor psykisk helse i medlemskommunene.
Deltakelse koordineres av kulturkontakter og skjer i samarbeid med ledsager/pårørende. Vil du være med? Ta kontakt med / meld deg på via kulturkontakt i din kommune, sykehuset eller DPS.
Les mer om Kulturnettverket og se oversikt over kulturkontakter
Hver kommune/avdeling tar imot påmeldinger som sendes samlet til arrangør med informasjon om planlagte aktiviteter og behov for å låne utstyr. Kommunene/avdelingene organiserer selv transport og ledsaging av sine deltakere under turen, og planlegger treningsturer og gjennomgang av klær, sko og utstyr i god tid.