E-poster kan lett komme på avveie. Ikke send opplysninger som er undergitt taushetsplikt. Særlig gjelder dette sensitive personopplysninger (som sykdom, diagnose og personnummer). I slike tilfeller oppfordrer vi til å bruke vår postadresse.
Kontakt oss
Ønsker du å komme i kontakt med oss, kan du ringe vårt sentralbord eller sende e-post til postmottaket.
All e-post blir videresendt til rett person eller avdeling. Oppgi hvilket sykehus, divisjon, avdeling eller enhet henvendelsen gjelder, eventuelt også hvilken person, slik at vi vet hvem som er rett mottaker.
Din henvendelse må inneholde fullt navn og postadresse. Oppgi telefonnummer, slik at vi raskt kan ta kontakt ved behov for ytterligere opplysninger.
All elektronisk post sendt via Altinn må sendes til organisasjonsnummer 983 971 709.
Ikke send opplysninger som er undergitt taushetsplikt. Særlig gjelder dette sensitive personopplysninger (som sykdom, diagnose og personnummer). I slike tilfeller oppfordrer vi til å bruke vår postadresse.
Personlige spørsmål av medisinsk art kan vi dessverre ikke besvare per e-post.
Skal du endre eller avbestille time?
Du som får innkallingsbrev på helsenorge.no og har time ved Sykehuset Innlandet, kan sende beskjed direkte til avdelingen hvis du trenger et nytt tidspunkt eller ønsker å avbestille timen din.
Du som får brevet til en annen elektronisk postkasse, eller tilsendt på papir, må ringe hvis du trenger å endre tidspunkt eller avbestille time. Telefonnummeret finner du i innkallingsbrevet ditt, eller via sentralbordet.
All administrativ post sendes service- og administrasjonssenteret.