Ønsker du å komme i kontakt med oss, kan du ringe vårt sentralbord eller sende e-post til postmottaket. Ikke skriv sensitiv informasjon eller helseopplysninger i e-post.
All e-post mottas og videresendes til rett person eller avdeling. Oppgi hvilket sykehus, divisjon, avdeling eller enhet henvendelsen gjelder, eventuelt også hvilken person, slik at vi vet hvem som er rett mottaker.
All elektronisk post som sendes via Altinn må sendes til organisasjonsnummer 983971709.
Henvendelsen må inneholde fullt navn og postadresse.
Oppgi telefonnummer, slik at vi raskt kan ta kontakt ved behov for ytterligere opplysninger.
Send ikke opplysninger som er undergitt taushetsplikt. Særlig gjelder dette sensitive personopplysninger (som sykdom, diagnose og personnummer). I slike tilfeller oppfordrer vi til å bruke vår postadresse.
Personlige spørsmål av medisinsk art kan dessverre ikke besvares per e-post.
Skal du endre eller avbestille time, må du ta direkte kontakt med avdelingen du har mottatt innkalling fra.
All administrativ post sendes service- og administrasjonssenteret.