• Kulturnettverket har flyttet inn på sykehuset-innlandet.no
    Gi oss gjerne beskjed hvis du opplever feil eller mangler. Bruk funksjonen «Fant du det du lette etter?» nederst på siden.

Fjelltur med overnatting - Kulturnettverket i Hedmark

Kulturnettverket i Hedmark inviterer årlig til todagers fjelltur med uteaktiviteter, middag, sosialt samvær og overnatting.

4.
september
2 dager
  1. 04. sep. 2024
  2. 05. sep. 2024

Når

1. 04. sep. 2024
  2. 05. sep. 2024

Vi legger opp til fjelltur på onsdag og artige, varierte gruppeoppgaver i nærheten av hotellet på torsdag. På kvelden nyter vi middag i hotellets restaurant.

Onsdag 4. september

11.00: Velkommen og informasjon. Fordeling av turgrupper. Kom i turklær og ha med liten sekk med matpakke, drikke, eventuelt sitteunderlag.

12.00: Fjelltur. Du kan velge mellom alternative ruter.

15.00: Rommene er klare for innsjekking.

19.00: Middag

Torsdag 5. september

07.00-10.00: Frokost. Utsjekking før klokka 11.00.

10.30-11.30: Gruppeoppgaver ute, gruppe 1. Maks 7 stykker per lag.

11.30-12.30: Gruppeoppgaver ute, gruppe 2. Maks 7 stykker per lag.

13.00-14.30: Lunsj. Premieutdeling.

Med forbehold om endringer.

Praktisk informasjon

Vi ønsker at deltagerne deltar på hele programmet, og anbefaler deg å være aktiv / gå turer i forkant for å forberede deg.

På fjellturen legger vi opp til ulike ruter, slik at alle kan velge den ruta som passer for seg.

Dette er et alkoholfritt arrangement (vi gjør oppmerksom på at det er alkoholsalg ved hotellet). Hund er ikke tillat, av hensyn til andre deltagere.

Egenandel

Egenandel for deltagere er 300 kroner og betales i hotellresepsjonen. Vi dekker utgiftene til en ledsager per fire deltagere. Ledsagere utover dette betaler egenandel på lik linje med deltagerne.

Egenandelen dekker overnatting, middag (ankomstdag), frokost og lunsj (avreisedag), samt deltakelse i de organiserte aktivitetene.

Målgruppe og deltakelse

Våre tilrettelagte tilbud er åpne for deg som har tilbud gjennom sykehuset på Reinsvoll, sykehuset på Sanderud eller DPS i Sykehuset Innlandet, og for deg som har tilbud gjennom kommunale tjenester innenfor psykisk helse i medlemskommunene.

Deltakelse koordineres av kulturkontakter og skjer i samarbeid med ledsager/pårørende. Vil du være med? Ta kontakt med / meld deg på via kulturkontakt i din kommune, sykehuset eller DPS.

Les mer om Kulturnettverket og se oversikt over kulturkontakter

Kulturkontakter sender påmelding på e-post til kontaktperson innen påmeldingsfristen.

Påmelding skal inneholde navn på deltakere, navn og telefonnummer til ledsagere, samt ønsker om enkelt/dobbeltrom og matallergier.

Hver kommune/enhet har ansvar for organisering av transport og å ledsage sine deltakere gjennom hele turen. Hver enkelt deltaker har ansvar for forsikring.

Navn til alle påmeldte vil bli oppgitt ved reservasjon av hotellrom.